onsdag 13 juni 2012

Exklusivt företag

 
Kära läsare och kunder. Jag behöver er hjälp gällande köp-processen runt Millefeuilles produkter. Det är mycket viktigt för mig att varje kund upplever att det är lätt och säkert att beställa produkter från Millefeuille. I nuläget fungerar det som följer: Du som kund bestämmer dig för någon/några av våra produkter och ringer oss eller sänder oss ett e-mail med en beskrivning av den vara du vill köpa. Därefter sänder vi ut varan mot ett postförskott så du betalar inget förrän du har varan i din hand. Detta har hittills känts som det enklaste sättet för att du som kund skall känna dig trygg med köpet.

Nu undrar jag om du anser att det skulle vara ett bättre alternativ att införa kortbetalning  med tex VISA, Master card och American Express? Det skulle innebära att betalningen sker redan när beställningen görs och det kommer därför att kunna gå lite snabbare än med nuvarande hantering. Även Pay-Pal är ett alternativ som vi just nu överväger. Även då sker betalningen innan varan mottagits. Hur ser du som kund (eller potentiell kund) på detta? Skall vi ändra eller föredrar du att vi fortsätter som hittills?

Det är inte alltid så enkelt att köpa produkter över nätet- tygkvaliteten i ett påslakan är ju tex omöjlig att känna över nätet. Vi har därför beslutat att sända ut tygprover till dig som är intresserade av att få känna på tygerna innan du  bestämmer dig för at köpa. Vi har även sedan några år tillbaka infört möjligheten för dig som kund att byta eller sända tillbaka oanvända produkter inom 30 dagar efter att produkten sänts ut från oss. Detta för att vi vill vara säkra på att du som kund skall vara helt nöjd med ditt köp. Även efter köpet anser vi att det är viktigt att hålla kontakten med dig som kund för att försäkra att du fortfarande är nöjd.

Våra kunder är mycket viktiga för oss och det viktigaste för oss är att ni känner er trygga med köpet och nöjda med våra produkter. Vi säljer exklusiva sängkläder och accessoarer och då är det viktigt att allt runtomkring dem också är professionellt och att servicen är av högsta kvalitet. Detta gäller från att du först får syn på varan, i dina kontakter med vår kundtjänst, när din vara anländer till dig och som sagt även efter köpet är klart.

Dela med dig av dina tankar och kommentera detta inlägg eller sänd oss ett email på följande adress: info@millefeuille.se

Vänligen
Annelie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar