söndag 7 oktober 2012

Nyår i Paris



Jag planerar att spendera åtminstone en Nyårsafton i Paris. Jag tycker att Paris är en av världens vackraste och mest romantiska städer. Eftersom Ritz är stängt för renovering så skulle jag boka en trevlig svit på Plaza Athenee. Sedan skulle jag boka ett bord på en av Paris riktigt bra restauranger tillsammans med mina kära. Menyn skall bestå av Ostron, humrar och god oxfilet. Till dessert blir det nog en krämig Creme brulee. Riktigt fin Champagne och ett rött vin från Bordeaux ackompanjerar maten väl. När klockan slår 00.00 vill jag stå med utsikt över Eiffel-tornet och vara nära min älskade man. Jag kommer att se till att vi i varje fall har en vecka i Paris så att jag både innan och efter nyår hinner med en massa trevlig shopping.

Har du spenderat Nyår i Paris? Dela med dig av dina minnen!

Annelie
www.millefeuille.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar