torsdag 18 oktober 2012

Ralph Lauren en sann inspiratör


En av Ralph Lurens Paris-butiker

En man som inspirerar mig mycket är Ralph Lauren. Han har från i princip två tomma händer byggt upp ett konglomerat där han säljer en hel livsstil i produkter som möbler och andra inredningsartiklar samt kläder och accessoarer för män, kvinnor och barn. I alla Ralph Luren- butiker jag varit i har jag blivit mycket väl bemött och expediterna brukar alltid vara vänliga och hjälpsamma. Jag imponeras också av den stil som alla Ralph Laurens annonskampanjer och hela webbsidan håller.
Denna inspiration har jag haft god nytta av i byggnationen av mitt eget företag Millefeuille. Jag har redan från början arbetat med att alla produkter skall vara stilrena och exklusiva och att denna stil skall genomsyra allt från produkterna till servicen omkring dem och reklamen för dem och mitt företag. Jag kan inte säga att jag nått till Ralph Laurens nivå ännu med mitt företag men jag tycker att jag är på god väg.

Vänligen
Annelie
www.millefeuille.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar