söndag 14 juli 2013

Ett avkopplande bad

    Fotograf Jorg Sundermann


När jag och min familj planerade vårt största badrum var vi alla överens om att det skulle vara som ett spa. Lugnt och avkopplande och ingen stress någonstans.
Vi ville ha ett vackert badkar som en central del av badrummet. Jag inte är någon dyrkare av jacuzzi-badkar med jetstrålar och alla möjliga funktioner utan gillar istället lugna stilrena badkar som i bilden ovan där vattnet bara krusas och där man kan sjunka ned i lagom tempererat vatten och bara koppla av.

För att få badet än mer avkopplande så tänder jag fantastiskt doftande ljus och använder badsalt eller badskum som gör huden mjuk och len. När jag väl är klar sveper jag in mig själv i mjukt fluffiga vita handdukar.

Ha ett skönt nästa bad
Annelie
Besök gärna www.millefeuille.se för mer information om våra produkter och vårt företag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar